вівторок, 16 березня 2021 р.

ВІДБУВСЯ СЕМІНАР З МЕТОДИКИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ З МАТЕМАТИКИ

11 березня 2021 року на кафедрі методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» в онлайн-форматі відбувся науково-практичний семінар «Предметно-методичний супровід учнівських олімпіад з математики: комплексні числа в олімпіадних задачах». Семінар у межах проведення в освітній галузі Одещини Року математики продовжив тематичну низку заходів академії для вчителів, що активно працюють з математично обдарованими учнями, викладають у класах з поглибленим (профільним) рівнем вивчення математики, проводять гурткові й факультативні заняття, керують роботами учасників конкурсів-захистів Малої академії наук, є членами журі олімпіад різного рівня.

Семінар проводив кандидат фізико-математичних наук, доцент, заслужений вчитель України Мітельман І. М.

На семінарі, в якому взяли участь 18 учителів, були ґрунтовно проаналізовані конкретні проблемні математичні й дидактичні ситуації у взаємозв’язку теоретичного, цільового, змістового, технологічного та контрольного компонентів підготовки учнів до математичних олімпіад (на матеріалах одного з ключових розділів програми учнівських математичних змагань — геометричних задачах, для розв’язування яких застосовуються аналітичні методи).

Значну увагу було приділено порівнянню методів розв’язування геометричних задач, складним питанням методики перевірки олімпіадних робіт, практиці створення критеріїв оцінювання просувань учнів під час застосування розібраних методів розв’язування задач.

Учасники семінару високо оцінили науково-методичний рівень заходу, його практико-орієнтоване спрямування, створену можливість для широкої змістовної дискусії як суто математичного, так і методологічного характеру. Вони відзначили, що виділення інтегральної методичної компетентності вчителя як невід’ємної складової його професійної та предметної компетентності потребує розвитку навичок розв’язування задач математичних олімпіад із застосуванням сучасних методів, у тому числі й спеціальної адаптації теоретичного матеріалу, що виходить за межі шкільної програми.

Учителі математики внесли пропозиції щодо формування та розширення тематики подальших зустрічей в КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», важливих для переходу до профільної старшої школи в контексті реалізації Концепції Нової української школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.