20 березня 2019 року в науково-методичній лабораторії математики кафедри
природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Одеської академії
неперервної освіти відбувся науково-практичний семінар-тренінг
«Предметно-методичний супровід учнівських олімпіад з математики: розв’язування
та оцінювання олімпіадних задач з теорії чисел» (керівник семінару — в.о.професора кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій,
кандидат фізико-математичних наук, доцент, заслужений вчитель України Мітельман
Ігор Михайлович). У заході взяли участь 34 вчителя математики з різних закладів
загальної середньої освіти Одещини, переважно — педагогічні працівники, які
беруть участь у підготовці учнів до ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської
олімпіади з математики, у роботі журі олімпіад тощо.
Семінар розпочався обговоренням учасниками разом із завідувачем лабораторії Грінчук В.В. проблем роботи з математично обдарованими учнями в умовах освітньої реформи в Україні, зокрема — у контексті оновлення змісту шкільної математичної освіти, профільного та поглибленого вивчення математики.
Семінар-тренінг був присвячений моделюванню та аналізу конкретних проблемних математичних і дидактичних ситуацій у взаємозв’язку теоретичного, цільового, змістового, технологічного та контрольного компонентів підготовки учнів до математичних олімпіад (на матеріалах одного з обов'язкових розділів програми учнівських математичних змагань — елементарної теорії чисел).
Учасники семінару в підсумковому обговоренні відзначили, зокрема, його вагому практичну спрямованість, належний рівень підготовки, актуальність та змістовність поданих матеріалів. Результати семінару отримали високу оцінку. Усі учасники отримали сертифікати від академії.
Семінар розпочався обговоренням учасниками разом із завідувачем лабораторії Грінчук В.В. проблем роботи з математично обдарованими учнями в умовах освітньої реформи в Україні, зокрема — у контексті оновлення змісту шкільної математичної освіти, профільного та поглибленого вивчення математики.
Семінар-тренінг був присвячений моделюванню та аналізу конкретних проблемних математичних і дидактичних ситуацій у взаємозв’язку теоретичного, цільового, змістового, технологічного та контрольного компонентів підготовки учнів до математичних олімпіад (на матеріалах одного з обов'язкових розділів програми учнівських математичних змагань — елементарної теорії чисел).
Учасники семінару в підсумковому обговоренні відзначили, зокрема, його вагому практичну спрямованість, належний рівень підготовки, актуальність та змістовність поданих матеріалів. Результати семінару отримали високу оцінку. Усі учасники отримали сертифікати від академії.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.